02634027070

02634027071

LOCATION

البرز - فردیس - بین فلکه دوم و سوم - مابین خیابان 25 و 27

اینله و انله دندان چیست ؟

اینله و انله دندان چیست ؟

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

اینله و انله دندان چیست ؟

اگر دندان شما دچار پوسیدگی شود و به پزشک مراجعه نکنید این پوسیدگی به تدریج بیشتر شده و باعث ایجاد حفره در دندان می شود ، که باید آن را پر کنید. اما اگر حفره بزرگ باشد و یا بخشی از دندان شما شکسته شده باشد ، دیگر پرکردن جواب گو نیست و ماده پرکننده هیچ اثری ندارد و نمی توان از آن استفاده کرد. در این موارد دندانپزشک به شما اینله و انله را پیشنهاد می دهد ، اما اینله و انله دندان چیست ؟

اگر دندان شما در قسمت میانی بیش از حد پوسیده باشد ، دندانپزشک پوسیدگی را تراش و اطراف آن را تمیز می کند تا اینله کند که شبیه به پرکردن است. اگر دندان در قسمت بیرونی دچار پوسیدگی و شکستگی باشد همین روش را انجام می دهد که با آن انله گفته می شود.

5 دلیل برای اینله و انله دندان

آیا به دنبال راهی برای حفظ بهداشت دندان خود و در عین حال تغییر لبخند هستید؟ با اینله و انله می توانید هم دندان های خود را محافظت کنید و هم لبخند خود را زیبا کنید. اینله و انله برای بیمارانی که به دنبال ترمیم نوع خاصی از آسیب به دندانهای خود هستند ، کاملا ایده آل است.

همچنین یک راه حل عالی برای بیمارانی است که به دنبال گزینه ای برای افزایش طول عمر دندانهای خود هستند. از مواد بسیار بادوام ساخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که مادام العمر دوام می آورند و در برابر آسیب مقاوم هستند و نیازی به جایگزینی ندارند.

  • دوام و ماندگاری بالا 

به دلیل مواد به کار برده شده در ساخت آنها که از نوع ( سرامیک یا پرسلین ) می باشد ، بسیار مقاوم و با دوام هستند.

  • داشتن ظاهر طبیعی

این نوع از ترمیم به دلیل طبیعی بودن و حالت پازلی که دارند در قسمت های آسیب دیده و تراشیده شده قرار می گیرند که به صورت سفارشی در آزمایشگاه برای شما ساخته می شود.

  • نفوذ کمتر باکتری ها

در این روش احتمال نفوذ کردن باکتری و آسیب دوباره دندان در مقایسه با دیگر روش های ترمیم بسیار کمتر می باشد ، چون اینله و آنله طراحی پیچیده ای دارند.

  • تهاجم کمتر

در دیگر روش های ترمیم ممکن است سلامتی و ظاهر دندان به خطر بیافتد ، اما در روش اینله و انله سرامیکی تهاجم به دندان به ندرت اتفاق می افتد و احتمل آن خیلی کم است. روش اینله و انله دوام و مقاومت دندان های شما را بالا می برد.

برای اینله و انله دندان هایتان باید به یک متخصص و دندانپزشک با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید ، چون این کار به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و بسیار مهم است.

مزایای اینله و انله سرامیکی عبارتند از :

  • حفظ زیبایی دندان
  • حفظ مابقی دندان آسیب ندیده
  • کنترل بهتر کانتور
  • صیقل دادن بهتر
  • نداشتن حساسیت بعد از درمان
  • سازگار بودن
  • نفوذ کمتر میکروب ها
  • دوام و ماندگار بودن بالا
  • بازسازی آناتومیکی و عملکردی

دلیل نیاز به اینله و انله

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است استفاده از ترمیم دندان ها یک راه حل عالی برای شما باشد. بیمارانی که به دنبال یک راه حل طولانی مدت و با دوام بیشتر برای دندانهای آسیب دیده خود هستند ، قبل از هر چیز باید درباره این روش درمانی اطلاعات کافی را داشته باشند.

اینله یک درمان طولانی مدت برای دندان های آسیب دیده ارائه می دهد. جنس آنها از سرامیک ، طلا یا رزین ساخته شده است که برای مقاومت در برابر خراب شدن دوباره جلوگیری می کند. اینله و انله می توانند با جلوگیری از عفونت و آسیب دوباره در سال های آینده به طرز چشمگیری جلوگیری کنند و حتی دندان های شما را تقویت کنند.

در کلینیک شبانه روزی دکتر حکیم ، ما در زمینه دندانپزشکی ترمیمی متخصص هستیم. چه به دندان مصنوعی و چه به کانال ریشه نیاز داشته باشید ، ما خدمات سریع ، بدون درد و حرفه ای را به شما ارائه خواهیم داد.

می توانید با ما تماس بگیرید تا درباره دندان های خود مشاوره دریافت کنید ، امیدواریم که این مطلب ( اینله و انله دندان چیست ؟ ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت کلینیک حکیم مراجعه کنید.