02634027070

02634027071

LOCATION

البرز - فردیس - بین فلکه دوم و سوم - مابین خیابان 25 و 27

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است

با ما باشید تا این سوال که ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است ؟ را برای شما ارائه دهیم. تقریباً هرکسی که دندان ، چند دندان یا تمام دندان های خود را از دست داده باشد ، می تواند ایمپلنت را انجام دهد. جراحی ایمپلنت روشی است که جایگزین ریشه دندان با پایه های فلزی ، پیچ مانند می شود و دندان های مصنوعی را جایگزین دندان های آسیب دیده یا از دست رفته می کند که مانند دندان های واقعی به نظر می رسد و کار می کند.

جراحی ایمپلنت دندان می تواند جایگزین مناسبی برای دندان مصنوعی یا بریج باشد که به خوبی در داخل فک قرار می گیرد ، بدون لغزش و جابه جا شدن.

نحوه انجام جراحی ایمپلنت

نحوه انجام عمل جراحی ایمپلنت دندان به نوع کاشت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. جراحی ایمپلنت دندان ممکن است شامل چندین روش باشد. مهمترین مزیت ایمپلنت پشتیبانی کامل از دندان های جدید شما است – فرایندی که نیاز به بهبود استخوان در اطراف کاشت دارد. از آنجا که این ترمیم استخوان به زمان نیاز دارد ، فرایند آن می تواند ماه ها طول بکشد.

آیا ایمپلنت دندان محدودیت سنی دارد؟

انجام کاشت دندان هیچ محدودیت سنی بالایی ندارد. در بیشتر موارد ، شما می توانید این کار را انجام دهید ، به شرطی که بهداشت دهان و دندان ، لثه های سالم و استخوان کافی در فک خود داشته باشید و بتوانید یک عمل دندانپزشکی انجام دهید.

سن یک عامل اصلی برای موفقیت در ایمپلنت دندان نیست. ایمپلنت هایی که در بیماران سالم و مسن با استخوان کافی قرار داده می شوند ، می توانند برای بیماران جوان نیز پاسخ دهند.

خطرات جراحی ایمپلنت

مانند هر عمل جراحی ، جراحی ایمپلنت دندان خطراتی را به همراه دارد. مشکلات زیاد نیستند و وقتی بروز می کند معمولاً جزئی است و به راحتی قابل درمان می باشند. یکسری از خطرات عبارتند از :

  • عفونت در محل کاشت
  • آسیب به ساختارهای اطراف ، مانند سایر دندان ها یا رگ های خونی
  • آسیب عصبی ، که می تواند باعث درد ، بی حسی یا گزگز شدن دندان های طبیعی ، لثه ها ، لب ها یا چانه شود.
  • مشکلات سینوسی

نکاتی که بعد از ایمپلنت باید رعایت شود

چه در یک مرحله و چه در چندین مرحله اگر جراحی ایمپلنت دندان انجام می دهید ، ممکن است برخی از ناراحتی های معمول که مرتبط با هر نوع جراحی دندان است را تجربه کنید ، مانند :

  • تورم لثه و صورت
  • کبودی پوست و لثه ها
  • درد در محل کاشت
  • خونریزی جزئی

بعد از جراحی ایمپلنت دندان ممکن است به داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید. اگر تورم ، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روزهای بعد از عمل بدتر شد ، با پزشک خود تماس بگیرید.

بعد از هر مرحله از جراحی ، ممکن است لازم باشد که غذاهای نرم و آبکی بخورید در حالی که محل جراحی بهبود یافته باشد. به طور معمول ، بعد از جراحی از بخیه هایی استفاده می شود که گوشتی هستند و خود به خود در لثه حل می شوند. اما اگر بخیه های شما از این نوع نبود و از بین نرفت ، جای نگرانی نیست و پزشک آنها را برمی دارد.

انواع درمان ایمپلنت

ما در کلینیک شبانه روزی دکتر حکیم انواع مختلفی از درمان ایمپلنت دندان را ارائه می دهیم از جمله :

  • دندانهای تک و چندگانه :

مواردی را درمان می کنیم که شما 1 دندان از دست رفته یا 10 دندان از دست رفته دارید!

  • درمان در یک روز :

یک گزینه درمانی برای بیمارانی که به دنبال یک راه حل سریع هستند!

  • موارد جوش دندان :

از بهترین نوع و روش درمان برای ایمپلنت استفاده می کنیم تا دندان های جایگزین را در اسرع وقت تحویل دهیم که پایه ای محکم و پایدارتر برای شما ایجاد می کند.

  • پیوند استخوان :

این فرآیند باعث افزایش عرض و ارتفاع در محل کاشت می شود ، بنابراین کاشت دندان ، پایداری و دوام بیشتری خواهد داشت.

  • دندان های ثابت :

ما پل های ایمپلنت دندان ( قرار دادن چندین دندان در یک ردیف ) را به عنوان یک گزینه مناسب برای دندان مصنوعی یا پل های معمولی ارائه می دهیم. با وجود انواع مختلف درمان ، این احتمال وجود دارد که ما برای هر نوع مشکل دندان از دست رفته شما روش مناسبی داشته باشیم.

نکته : بعد از اینکه معاینه و آزمایش دندان شما توسط دندانپزشک انجام شود ، به شما اطلاع می دهیم که چه روش درمانی برای شما مناسب است.

نکته مهم : اگر لثه های شما از سلامت کافی برخوردار نیستند ، یا مشکل دهان و دندانی دیگری دارید ما نمی توانیم قبل از انجام ایمپلنت مشکل را حل کنیم و بعد از درمان مشکل کاشت دندان را انجام دهیم.

برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر در زمینه کاشت دندان می توانید با ما در ارتباط باشید ، در مورد هرگونه نگرانی خود صحبت کنید تا بهترین راه حل را برای شما ارائه دهیم.

نتیجه گیری

اکثر ایمپلنت های دندانی موفقیت آمیز هستند. با این حال ، گاهی اوقات ، استخوان فک نمی تواند با ایمپلنت فلزی اتصال برقرار کند. به عنوان مثال ، سیگار کشیدن ممکن است بعد از عمل کاشت شما را با عوارض جدی روبه رو کند و برای سلامت طولانی مدت لثه و استخوان اطراف ایمپلنت مضر باشد. قطع سیگار به میزان قابل توجهی موفقیت درمان ایمپلنت شما را افزایش می دهد.

امیدواریم که این مطلب ( ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت کلینیک حکیم مراجعه کنید.